Inpakken en wegwezen - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Silke Baar - WaarBenJij.nu Inpakken en wegwezen - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Silke Baar - WaarBenJij.nu

Inpakken en wegwezen

Blijf op de hoogte en volg Silke

31 Januari 2013 | Nederland, Alkmaar

Nog 1 nachtje slapen en dan vertrek ik met mijn geliefde klasgenootje Anne naar het prachtige Zwitserland voor 4,5 maanden!

Ondertussen ben ik er al ongeveer een maand mee bezig.. afscheid nemen. Dat kan ik redelijk goed overdrijven. Ook zijn afscheidsfeestjes gewoon heel leuk. En is het natuurlijk een goede reden om nog even lekker uit eten te gaan enzo.
Het weekend van 18 en 19 januari alle lieve mensen in Leeuwarden gedag gezegd. En vorig weekend heel Noord-Holland. Toch wel leuk om iedereen nog even te zien :)
Ook deze week mijn hele kamertje in Leeuwarden leeg gehaald. Gelukkig konden alle meubels blijven staan, aangezien ik mijn kamer na veel stress onder heb kunnen verhuren.
Gister en vandaag alles ingepakt en jaaa het is past!! :D
Ik vertel er natuurlijk niet bij dat papa en ome Thijs Anne en mij wegbrengen met de bus. Stiekem maar goed ook want ik kwam op minimaal 6 grote tassen uit. Hierbij natuurlijk ook alle heerlijke hollandse producten die ik van de week heb gekregen. Dat wordt wel genieten!

Ook nog de laatste inkopen gedaan met het idee dat het hier nog iets goedkoper is. En nog getrakteerd op een heerlijke lunch door Jirre, gezellig samen met Simone:) Wat bijna niet kon tippen aan de overheerlijke stoofpeertjes en pan erwtensoep die mama nog even voor mij gemaakt had als verrassing!!

Morgen om zes uur gaat de reis beginnen. Eerst moeten we ons natuurlijk goed voorbereiden op een zware periode. Daarom als tussenstop: Het Jungfrau gebied in Zwitserland. (geen idee of dit ook zo heet, maar die naam kwam ik tegen bij het mailtje waarin de bevestiging stond) Daar gaan we even 5 dagen heeeeerlijk genieten van de sneeuw en kijken of we nog op de lat(ten) naar beneden komen.

Nou moet ik maar eens gaan proberen om te slapen. Ik moet wel zeggen; de kriebeltjes zijn nu echt wel aanwezig!!



  • 31 Januari 2013 - 22:05

    Mandy:

    Lieve Sil,

    Heel veel plezier in Zwitserland! Lekker genieten samen met Anne daar,
    veel leuke dingen gaan doen en mooie dingen gaan zien!

    Oant Sjen!

    Liefs, xxx

  • 31 Januari 2013 - 22:33

    Nico Henny En Sjaak:

    Lieve Silke, namens ons heel veel succes in Zwitserland en hopelijk kunnen jullie nog even op de latten staan.

  • 31 Januari 2013 - 22:39

    LiesbethB:

    Lieve Sil,

    Slaap lekker als dat lukt en een heel goede reis naar Zwitserland. Groetjes ook voor je vader, Thijs en Anne. En veel succes daar. Dikke kus.

  • 01 Februari 2013 - 06:59

    Gertrud:

    Lieve Silke,
    Geniet van dit avontuur! Veel succes en prettige reis! dikke kus voor jou en je vader en de groetjes aan de andere reisgenoten,

  • 01 Februari 2013 - 07:57

    LiesbethT:

    Succes Sil, en leuk dat je ons via dit verslag ee laat genieten.
    X

  • 01 Februari 2013 - 10:10

    Linde:

    Heel veel plezier lieverd, en geniet ervan x

  • 13 Februari 2013 - 21:05

    Bert Boots:

    Is er al een vervolg ? of zit ik verkeerd te kijken. ?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Silke

Actief sinds 21 Jan. 2013
Verslag gelezen: 468
Totaal aantal bezoekers 11906

Voorgaande reizen:

01 Februari 2013 - 13 Juni 2013

Stage lopen in Zwitserland

Landen bezocht: